Веган тирамису

Веган тирамису

Продукти:

За бисквитите:

  • Лимецови ядки – 50гр
  • Ленено семе – 80гр
  • Мака – 15гр
  • Какао / рожков – 20гр
  • Фурми – 2 броя (36гр)
  • Канела
  • Щипка сода
  • Кафе

За крема:

  • Кокосово мляко – 60гр
  • Тофу – 100гр (може да се замени със сирене от кашу)
  • Банан – половин (40гр)
  • Кокосово масло – 1ч.л (10гр)
  • Кокосово брашно – 20гр
  • Лимон
  • Какао / рожков за поръсване

Приготвяне:

 

Блендирайте съставките за бисквитите и оформете 4 квадратни бисквитки. Изпечетете на 170 градуса за 10  минути или докато се втвърдят. Извадете и оставете да изстинат, след което ги потопете в силно кафе.

Блендирайте всички съставки за крема и разпределете върху всяка бисквита разномерно, а с помощта на нож заравнете и оформете. Посипете с рожков или какао. Декорирайте с зърна кафе или какао.

От посочените съставки се получават две малки порции. Хранителна стойност за 1 порция (1/2 от съставките):

Калории: 580 kcal
Протеини: 22.2г
Въглехидрати: 71.7г
– захари: 24.5г
– фибри: 23.1г
Мазнини: 27.4г
– наситени: 11.9г

Съдържа витамин А (1%), витамин С (4%), Калции (28%) и Желязо (26%)
*% препоръчително количество витамини, базирано на 2000kcal прием на ден