Здравословна палачинка

Здравословна палачинка

Продукти:

  • 2 яйца
  • 1 банан / сладък картоф / сварена тиква / авокадо
  • Смляно ленено семе
  • Овесени ядки
  • Добавки – ванилия, канела, какао, кокосови стърготини, портокалови корички
  • Бадемово мляко
  • Декорация – тахан, мляко, ядки, извара, намачкан плод, сирене и т.н

Приготвяне:

Рецептата може да се приготви с банан, сладък картоф, тиква, авокадо или друг плод по желание, който може да се намачка.

Намачкайте избрания плод, добавете две яйца и разбъркайте добре. Добавете смляно ленено семе и/или овесени ядки и малко бадемово мляко. Всички останали съставки са по желание за допълнителен вкус. Важното е да получите добра смес – по-гъста, ако искате да направите “малки, пухкави палачинки”, нормална гъстота за една голяма или по-рядка, за да се получат по-тънки. Сместа може да се променя според вкуса, важна е гъстотата.

Загрейте тигана и сложете 1 лъжичка кокосово масло и изсипете сместа. Изчакайте няколко минути и обърнете, ще си проличи кога е готова за обръщане така че да не се скъса. Дори да стане тъмно кафява отдолу, това не промен вкуса 🙂

Намажете с тахан, мед или нещо друго, поръсете с ядки, плодове и каквото намерите в хладилника.

Различни версии на тази рецепта:

IMG_9052 IMG_8593 IMG_1007 IMG_8743 IMG_8511 DSC_6438IMG_3412 IMG_1118 IMG_5088 IMG_9062 IMG_5923 DSC_6438 IMG_8659 IMG_9036 IMG_9026  IMG_9064 IMG_8480 IMG_3593 DSC_4286

Подробно видео с процеса на готвене: